Customer Connection

“There’s just one boss: the customer. He can fire everyone”

Wil jij meer tevreden en loyale klanten? Zorg dat je klanten zich verbonden voelen met je organisatie.

Dit bereik je door klanten werkelijke erkenning te geven. En een heldere boodschap te brengen die aanspreekt en bindt.

De 8 trainingsmodules van het Customer Connection programma behandelen alle belangrijke facetten van sales- en servicegesprekken vanuit het thema “Verbinding met de klant”

Stel uit deze modules zelf een passend trainingsprogramma samen. Ik adviseer hierin graag. De gekozen modules worden aangepast aan het leerniveau, de casuïstiek en de leerdoelstellingen van jouw organisatie.

Klik hier voor een gratis en vrijblijvend oriëntatiegesprek.

Module 1 - Verbindend Communiceren

Wil je een betere band met elke klant? Leer verbindend communiceren.

Module 2 - Verbinding in Verkoopgesprekken

Meer verkopen? Versterk je focus op een langdurige band met je klant.

Module 3 - Regisseren van je gesprek

Hoe ga je efficiënt om met de tijd en aandacht van jouw klanten?

Module 4 - Omgaan met klachten en bezwaren

Neem klagende klanten serieus en maak van elke klacht een relatiekans.

Module 5 - Non-verbale communicatie

Maak verbinding met je klant, met je stem, mimiek, houding en gebaren.

Module 6 - Hanteren van conflicten

Neutraliseer conflicten, sla bruggen en herstel de verbinding.

Module 7 - Verbinding in Adviseren

Draagvlak voor je advies? Stop met zenden, start met ontvangen.

Module 8 - Omgaan met "lastige klanten"

Respectvol omgaan met verschillende klanttypes en -gedragingen.

Voer je zoekopdracht in en druk op Enter om te zoeken